Deze intense work-out maakt jou een beest als Alexis Sanchez

Het verslaan van een tegenstander lukt (helaas voor ons Nederlanders) niet alleen op techniek. Wanneer de tegenstander er de beuk in gooit hebben we het al snel zwaar, maar daar gaat verandering in komen. Deze HIIT (High Intensity Interval Training) gaat jou namelijk onverslaanbaar in de duels maken, zonder dat je uren in de gym hoeft door te brengen. Deze work-out kost je namelijk nog geen twintig minuutjes en is zeer efficiënt. Hij bestaat uit de volgende 7 onderdelen.

Plyo medicine ball push-up

Sets: 4

Herhaling: 25 seconden

Rust: 10 seconden

Power-jumps

Sets: 4

Herhaling: 25 seconden

Rust: 10 seconden

 Pull-up

Sets: 4

Herhaling: 25 seconden

Rust: 10 seconden

Hanging leg raise

Sets: 4

Herhaling: 25 seconden

Rust: 10 seconden

45MAXX drill

Sets: 4

Herhaling: 25 seconden

Rust: 10 seconden

Power-jacks

Sets: 4

Herhaling: 25 seconden

Rust: 10 seconden

Kettlebell wide squat

Sets: 4

Herhaling: 25 seconden

Rust: 10 seconden

Leestip: Deze ‘eenvoudige’ challenge maakt jou in 30 dagen een sterkere voetballer

Wil je meer tips en super effectieve workouts? Volg my-personaltrainer.nl op Facebook & Instagram.

13900893_1040445636025048_1998240525_n